2012년 4월 5일 목요일

Er du hjemsøgt af monstre mumier og Vampires

Hus eller egenskaben bag specifikke kvarter er tildelt til en kirkeg?rd.Jeg blev ud walking formiddag og bem?rket, at der er gravsten synlige ens p? flere m?der bag p? v?rftet egnet til én Startside.Min umiddelbare reaktion ville v?re at synes, det er skr?mmende utryg derfor at bes?ge denne morgen.Men ton af grund? Borgerne er d?de betragtning spiritus er kommet, og intet resterende der skader mig.Da jeg spurgte personligt hvorfor ville jeg v?re tilbageholdende, ét ord kommer: programmering.Vokser op, unders?gt jeg skr?mmende Tv til computer ligesom "The ydre gr?nser" og skr?mmende theater om hunde, mumier og vampires ofte.Og vi vil havde dr?mme bagefter! I dag der er masser vedr?rende skr?mmende Tv p? computeren og film og ofte elsker at tjekke dem.Men pr?cis hvilken indflydelse har de f?et? De fremtrylle: Monstre denne s?rlige mumier er nerv?se kunne overmande os involverer kursus kill united states of america.Det tager derfor ikke frygt for d?den.dr dre


I de af dem viser, ville en enkeltperson glas nogle sammenkogt og pludselig aldring, og vi mente, var forf?rdelig samtidig frygter gamle alder.Vampires ofte glemt er dr?be en personlig blog, de Hvis du eventuelt kunne "undead" s? de bor i mange ?r ud over alle din familie, s? igen k?re en bil af befolkningens aldring.Disse frygt er reel, og du b?r outwit dem at holde vores bears positiv.Watching dem alle viser g?r en lignende modsatte.Det programmer vores underbevidsthed disse typer frygt.N?r du ser disse viser i vores liv, ved du naturligvis en er fuldst?ndig myter.Som kv?stelser er jeg ikke helt sikker p?, at vi anerkendt! Hvordan helt for at v?kke inden for den d?rlige dr?m derfor tanke somebody set eller f?lte arsen forgiftning, én r?dgivere monstre? Nu Lad os se p? den dag i dag TV viser meget mere watch dette bestemt oprette ikke god programmering.Hvilken procentdel af du adore blot for at holde et udseende: Og jeg er sikker p?, jeg faldt mange! Jeg m? indr?mme, at bliver overv?get disse materialer selv.




>
>


Vi ved, at et flertal af disse episoder er produceret af virkeligheden, s? os overbevise din egen self at ser dem er faktisk undervisning os hvad at opdage i det virkelige liv.Efter strengt, Charles Manson og Jeffrey Dahmer og andre mordere blev er personer.Men lad mig sp?rge skal du, du virkelig g?r selv alle sikrere ved opm?rksomhed p? disse fase produktioner? Eller g?re et planen program sammen med underbevidst funktion at overveje med frygt og afd?kker d?rlige dr?mme s? p? og s? godt som ikke at vide af grunden dit ikke i forskellige store hum?r efter en god nat s?vn? N?r den tidligere tid du ville muligvis overv?gede naturligvis enhver god komedie i elsker historien erhverver en lykkelig slutning natten, eller eller bare l?se naturligvis enhver god bog? Hvordan ikke at betydning dine dr?mme for stemningen hver dag?.dre headphones

댓글 없음:

댓글 쓰기